29 Mart 2024 Cuma

Başbakan Bingöl'de havaalanı açılışı yapıyor

basbakan-bingolde-havaalani-acilisi-yapiyor

Başbakan Erdoğan, Bingöl Havaalanı'nın açılışında konuşuyor.
12 Temmuz 2013 Cuma 19:19

Bu görkemli havaalanını Bingöl’ün şanına yakışır şekilde bitirdik. Bugün havaalanına uçağımızla indik. Yardın resmi seferler başlıyor. 38 milyon liraya mal oldu.
Bingöl’lü kardeşimiz Türkiye’nin tüm şehirlerine ucuz ve hızlı bir şekilde seyahat edecek.
Bu havaalanı sayesinde Bingöl çok sayıda ziyaretçiyi ağırlayacak.
Kartal oyununu seyretme çok daha fazla turist gelecek.
Ama en önemlisi bu havaalanın da etkisiyle Bingöl’e artık çok daha fazla yatırımcı gelecek.
Çözüm süreci sizleri dualarıyla çok başarılı sekilde ilerliyor. Aylardır bu bölgeden güzel haberler alıyoruz. Umutların çoğaldığı bir süreçten geçiyoruz.
Herkesin umutlu geleceğe baktığı işine sarıldığı bir süreçten geçiyoruz.
Bingöl’e özellikle teşekkür ediyorum. Bingöl demek onurlu duruş demektir. Bingöl demek demokrasiye sahip çıkmak ülkesine bayrağına değerlerine sahip çıkmak demektir

12 EYLÜL'DEN SONRA EN YÜKSEK HAYIR OYUNU BİNGÖL VERDİ

12 Eylül askeri darbesi sonrasında en yüksek hayır oyu vermesini unutmadık, unutmayacağız
Bingöl’ün 2010 anayasası oylamasında Türkiye’deki en yüksek evet oyu verdiğini unutmadık
Bingöl terör karşısında da dik durdu
Demokrasiyi muhafaza etme noktasında da dik durdu.
Bingöl’ün bizim kalbimizde ayrı bir yeri var. Sizlerin desteğin çok ama çok önemsiyoruz
Sizleri hayır duası ı çok ama önemsiyoruz
Demokrasi mücadelesinde çözüm sürecinde Bingöl ile birlikte yürümeyi çok çok önemsedik.
Bizim gündemimizde millet var. Bizim gündemimizde hizmet var. Bingöl’de olduğu havaalanları okullar inşa etmek var. Sanal gündemlerin peşinde gitmiyoruz
Bundan rahatsız olanlar var. Türkiye’nin bu kararlığından rahatsız olanlar var. Türkiye’nin büyümesinde, başarı huzuru ve kardeşliği savunmasından rahatsız olanlar var. Onların bu rahatsızlığı karşısında geri adım atmayacağız
Türkiye’ye kurulan tuzaklara asla eyvallah etmeyiz. Tüm tuzakları, oyunları bozacağız. Türkiye’yi istikrar içinde büyüteceğiz ve 2023 hedeflerine ulaşacağız
Bingöl’e şöyle sesleniyorum. Asla kötümser olmayacaksınız. Siz inancınızı muhafaza ettiğiniz sürece Allah’ın izniyle kimse size de bu ülkeye de musallat olamayacaktır.

BÖLGENİN İNSANINI KOYUN ZANNEDENLER ÇOK YANILIYORLAR

Bakın kardeş ülke Mısır’da birçok meydanda Mısırlı kardeşlerimiz darbeye karşı çıkıyorlar.
Mısır'da kardeşliği zedeleyecek hareketlere girişmeden darbeye itiraz ediyorlar.
Ve ne diyorlar: Benim oyum nerede. Benim oyuma ne oldu. Bunu soruyorlar.
Bu bölgenin insanını koyun zannedenler çok yanılıyorlar.
Mısır’da darbeyi yaparız, işimize yaparız diye düşündüler.
Ama Mısır halkı bu oyunu bozdu.

AĞAÇ DİYEREK İNSANLARI SOKAĞA DÖKTÜLER

Benzer senaryoyu Türkiye’de uygulama istediler.
Ağaç diyerek, çevre diyerek, park diyerek insanları sokağa döktüler.
Bingöl’de kaç kişi sokağa döküldü bilemiyorum
Ama bakın sadece bir açılışı töreninde burada binler var
Türkiye’de demokrasiye sahip çıkanları koyun olarak gördüler.
Kömürcü, makarnacı dediler.
Camilerimize başörtülü kızlarımıza hakaret ettiler.
Ama millet sandığa demokrasiye sahip çıktı.
Bu bölgede halklar darbelere karşı çok dik duruş sergiliyorlar.
Birilerin iki yüzlü davranabilir. O bizi ilgilendirmiyor.
Eğer onların biz hesabı varsa Allah’ın da milletin de bir hesabı.
Onların bir tuzağı varsa Allah’ın da milletin de bir tuzağa var
Siz bu oyunları bozdunuz, inanıyorum ki bundan sonra da bozacaksınız

ŞIRNAK'A MÜJDE: ŞERAFETTİN ELÇİ HAVALİMANI

Biz, 76 milyonu bir ve beraber gören hep birlikte kucaklayan hepsine eşit mesafede duran bir iktidarız
Şimdi ben sizden bir cevap bekliyorum
10 yıl önce Bingöl’e havaalanı yapılacak denseydi inanır mıydınız
Ama bakın şimdi oldu. Bugün açtık
Zira Ak Parti iktidarı bu. Önümüzdeki hafta bugün Kastamonu havaalanını açacağız. Ondan sonraki Cuma Şırnak’tayız.
Şırnak’a müjde veriyorum
Bu ülkenin eski siyasetçilerinden Şırnak’ı evladı Şerafettin Elçi havalimanı açacağız.
İnşallah şartları daha da geliştireceğiz. Daha ucuza yolculuk koşulları da gelecek.1,5 saatte İstanbul’a gidilecek.
Bak nereden nereye geldik.
Şurada Bingöl’ün en ücra köşesine gitmeye kalksan ancak o kadar sürede varırsınız
10 yıl önce Bingöl’de deprem olduğunu bu kardeşiniz buraya geldi.
Bingöl’ü yeniden inşa  edeceğiz dedik. Yollar hastaneler yapıldı mı. Yapıldı.
Hem Bingöllü kardeşlerimim hem tüm Türkiye‘nin oynana oyunlara kurulan tuzaklara karşı çok ama çok dikkatli olmasını istiyorum.
Büyüyen güçlenen Türkiye’yi yolunda çıkarmak için yapılan tahriklere karşı herkesin sabırlı olmasını istiyorum

ÇÖZÜM SÜRECİNİ SABOTE ETMEK İÇİN YAPTILAR

Akil insanlarla 81 vilayette çalışma yaptık. Biz sorumluluğumuzun idrakindeyiz.
Biz bu süreçte sabotajları ve provokasyonlar olacağını defalarca ifade ettik
Önce Paris ardından AK Parti Genel Merkezi’ne yapılan saldırı
Ardından Reyhanlı sonra da İstanbul’da başlatılan olaylar hem çözüm sürecini sabote etmek için yapılan olaylardır.

TENCERE TAVA ÇALANLARA ALDANMAYIN

Böyle tencere tava çalanlara aldanmayın
Halkını rahatsız eden bu insanlar demokratik bir arayış içinde değiller
Tam aksine gürültü kirliliği ile çevreyi katlediyorlar
Çözüm sürecinden geri adım atmayacak sabırlı yolumuza devam edeceğiz
Bu süreci başarısızlığa uğratmak için şark kurnazlığına girenler tarihe ve bu milleti bunun hesabını veremezler
Bingöl’den bu sürece sımsıkı sahip çıkmasını bekliyoruz.

Siz sürece sahip çıkarsanız tüm tuzaklar bozulacak, süreç hedefe ulaşacaktır
Bugün Bingöl’de tarihi bir gün yaşıyoruz
Yılların özlemi olan havaalanı kazandırıyoruz
Ancak başka müjdeledim de var
Çapakcı Köprüsü artık trafiği kaldırmıyor. Buraya daha büyük bir köprü yapılması için kararımızı aldık
29 Temmuzda ihalesini yapacak, inşaata başlayacak Bingöl’ün trafiğini rahatlatacağız.
Burada Bingöl’deki enerji ihtiyacıyla ilgili bir gelişmeyi de sizlerle paylaşmak istiyorum.

BAŞBAKAN UÇAĞIN KOKPİTİNDE

Başbakan'ın baş danışmanlarından Mustafa Varank Twitter hesabından bir fotoğraf paylaştı ve altına da ''Bugün tarihi bir gün. Bingöl Hava Limanı hizmete açılıyor. Başbakanımız inişte pilotlara kokpitte eşlik etti'' notunu düştü.